» اخبار روز » اخبار ورزشی » صحبت های فرهاد مجیدی درباره قهرمانی دوباره استقلال در آسیا
اخبار ورزشی

صحبت های فرهاد مجیدی درباره قهرمانی دوباره استقلال در آسیا

مرداد 23, 1402 00

فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات اظهار داشت: فکر می‌کنم که در فصل گذشته ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و اگر بعضی بازی ها خوش شانس بودیم، می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.
فوتبال امارات نسبت به زمانی که من اینجا بازی می‌کردم خیلی تغییر کرده است.

الان خوشبختانه شناخت بهتری نسبت به لیگ داریم و مطمئنم که می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تنها چیزی که در مورد فصل قبل میتوانم بگویم، از بازیکنانم بسیار ممنونم؛ با توجه به مشکلاتی که بود همه تلاششان را کردند.

از مدیران باشگاه الاتحادکلباء تشکر می‌کنم که بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردند. ما تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و
فکر می‌کنم تیمم برای این فصل شرایط بهتری دارد.

به نظر من یک مربی فوتبال باید هر روز با فوتبال روز دنیا آپدیت باشد؛ باید مطالعه‌اش زیاد باشد و تمام فوتبال های بزرگ دنیا را آنالیز کند. به نظر من برای مربیگری باید هر روز مطالعه کنیم چون فوتبال روز به روز تغییر می‌کند و فکر می‌کنم برای اینکه بخواهم یک مربی بزرگ شوم باید خیلی وقت گذاشته و کار کنم.

خوشبختانه نتیجه بسیار خوبی با تیم بزرگ استقلال که فکر می‌کنم بزرگترین باشگاه آسیاست گرفتم و امیدوارم که این ایده را در الاتحادکلباء هم تکرار کنم.

کار بسیار سختی هست ولی به بازیکنانم هم گفتم یک راه بیشتر نداریم، روز به روز کار کنیم؛ کمتر صحبت کنیم و بیشتر کار کنیم تا به آن هدفی که می‌خواهیم برسیم.

چیزی نبوده در زندگی ام که بخواهم و بدست نیاورم؛ مطمئنم در مربیگری هم به آن اهدافی که می‌خواهم می‌رسم.

قهرمان این فصل قابل پیش بینی نیست ولی تمام تمرکزم رو میگذارم روی تیم خودم و میخوام بهترین نتیجه را برای الاتحادکلباء بدست بیاورم؛ هرچه بالاتر بهتر!

اولین چیزی که به ذهنم می آید در مورد این عکس، برونو متسوئه؛ شاید باورتان نشود، او خودش من را در کلاس‌های مربیگری در لندن ریجستری کرد و تشویقم کرد برای مربیگری.

قهرمانی در آسیا با تیم العین برای من افتخار بزرگیست‌. فکر می‌کنم آخرین بازیکن ایرانی هستم که دستش به این جام خورده؛ البته امیدوارم که استقلال بتواند دوباره این عنوان را بدست بیاورد.

جالب اینجاست که وقتی به عنوان بازیکن تعویضی توی زمین رفتم نتیجه ۲ بر ۱ بود به نفع العین و وقتی من وارد زمین شدم العین ۳ تا گل دریافت کرد و کاپیتان تیم هم اخراج شد.

زیاد چیزی یادم نمی آید، فقط یادم هست که بازی در جریان بود و من با خدا حرف می‌زدم؛ خدایا کمکم کن! همین که داشتم صحبت می‌کردم دیدم اودریگو پاس داد و وقتی گل زدم و برای خوشحالی دویدم دیدم ۷۰ هزار نفر در استادیوم هستند ولی هیچ صدایی در نمی آید!

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×