» اخبار روز » اخبار ورزشی » آمار رونالدو در النصر و مسی در اینتر میامی / عملکرد کدام بهتر بوده است؟
اخبار ورزشی

آمار رونالدو در النصر و مسی در اینتر میامی / عملکرد کدام بهتر بوده است؟

فروردین 15, 1403 01

سایت ترانسفر مارکت آمار دو فوق ستاره دنیای فوتبال پس از خروج از اروپا را ارائه کرده است. در آمار بازار نقل و انتقالات مشخص است که کریستیانو رونالدو از نظر تعداد بازی و گل زده برای النصر نسبت به لیونل مسی برتری دارد اما تعداد بازی های اسطوره آرژانتینی در اینترمیامی به مراتب کمتر بوده است. مسی چند بازی قبلی تیم آمریکایی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

پس از منچستریونایتد و اروپا تا این لحظه و نوشتن این مقاله، کریستیانو رونالدو در 54 بازی النصر در تمامی رقابت ها به میدان رفته و اسطوره پرتغالی موفق به زدن 50 گل و 14 پاس گل شده است. در واقع کریستیانو رونالدو روی 64 گل این تیم عربستانی در 54 بازی النصر تاثیر مستقیم داشته است. رونالدو همچنین 0.93 گل در هر بازی برای النصر به ثبت رسانده است.

پس از باشگاه پاری سن ژرمن و اروپا، لیونل مسی در 19 بازی اینتر میامی در تمامی رقابت ها به میدان رفته است و اسطوره آرژانتینی در این مدت 16 گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده است. در واقع لیونل مسی در 19 بازی اینترمیامی روی 23 گل این تیم آمریکایی تاثیر مستقیم داشته است. مسی همچنین 0.84 گل در هر بازی برای اینتر میامی به ثبت رسانده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تعداد دیدگاهها: 1

  1. امین و رئالیسم

    مسی بهتر بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×