جنجال انتقال مهدی طارمی به اینتر / تنش بین طارمی و سرمربی پورتو بالا گرفت

در روز چهارشنبه روزنامه کوری دلو اسپورت به وضعیت مهدی طارمی پرداخت. طارمی همچنان بازیکن پورتو است اما در هفته های پایانی قراردادش به سر می برد.

قرارداد طارمی با پورتو در پایان این فصل به پایان می رسد. پس از پایان قرارداد، این ستاره 31 ساله قصد دارد به صورت رایگان به اینتر بپیوندد.

نراتزوری تابستان گذشته طارمی را هدف قرار داد. با این حال، پس از عدم توافق بر سر مبلغ با پورتو، آنها در عوض سعی کردند این بازیکن را برای فصل آینده جذب کنند.

بنابراین اکنون فقط مسئله زمان است. پورتو ماه هاست که می داند طارمی در پایان فصل به سری آ می رود و این می تواند نقش این ملی پوش ایرانی را در این تیم تحت تاثیر قرار دهد.

طارمی در آستانه انتقال به اینتر، در بازی های اخیر تنها 54 دقیقه در ترکیب حضور داشته است. او اوایل سال 2024 به همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا حضور داشت. او سپس به پورتو بازگشت تا فصل را با تیم پرتغالی به پایان برساند.

با این حال طارمی از آن زمان تاکنون به طور منظم برای پورتو بازی نکرده است. جراحات در این امر نقش داشتند. اما حالا به هر حال طارمی کاملا آماده است. سرخیو کونسسائو ستاره را برای اولین بازی پس از تعطیلات ملی در ماه مارس از ترکیب خارج کرد تا نشان دهد جدی است.

دلیل این تصمیمات روشن است. اولویت پورتو و کونسیسائو همکاری با بازیکنانی است که فصل آینده در این باشگاه حضور خواهند داشت که درگیری بین این بازیکنان نیست.
طارمی از جام ملت های آسیا تنها 54 دقیقه بازی کرده است. یکی مقابل آروکا در لیگ و سپس آرسنال در لیگ قهرمانان.

منبع: ورزش سه

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا