بیرانوند به فکر سلامتی ،باشگاه به فکر قهرمانی/اختلاف بیرانوند و باشگاه پرسپولیس

بیرانوند بر سر سلامتی خود با باشگاه پرسپولیس دچار اختلاف شده است، تصمیم خودش را برای انجام عمل جراحی گرفته و اعتقاد دارد که نمی‌خواهد اشتباهی کند که بعد مجبور شود تاوان سنگینی را پس دهد. ضمن اینکه اوسمار هم در این زمینه تصمیم‌گیری را به خود بیرانوند سپرده است.

اما مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از مشورت با کادر پزشکی با تصمیم بیرانوند برای انجام عمل جراحی مخالفت کرده و خواستار این شده که او در این برهه حساس تیم بهتر است با درد بازی کند. مساله‌ای که چندان به مذاق بیرو خوش نیامده، چراکه سلامتی‌اش را در اولویت قرار داده و باشگاه را مقصر می‌داند که نتوانسته یک گلر مطمئن برای جانشینی او در چنین مواقعی جذب کند. ناگفته نماند که بیرانوند در تعطیلات نیم‌فصل چند گلر را به باشگاه معرفی کرده بود که برای جذب یکی از آنها اقدام کند.

افشار صداقت، پیام پارسا و محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان‌هایی بودند که بیرو پیشنهاد جذب آنها را به درویش داده بود که هیچ یک از آنها جذب نشدند. البته در این میان رشید مظاهری نیز علاقه‌مند بود که سرخپوش شود اما بیرو مخالف جذب او بوده و هست. در بین گلرهای نامبرده هم اکنون منادی و مظاهری بدون تیم هستند و می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد در صورت نیاز به لیست سرخپوشان اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا