راز داشتن دکوراسیون منزل شیک و لوکس

درست است که دکوراسیون منزل می تواند پرهزینه باشد، اما راه های زیادی برای انجام این کار بدون صرف هزینه های هنگفت وجود دارد که به چند مورد مهم از آنها اشاره میکنیم.

دکوراسیون منزل خود را با چند تغییر ساده نو کنید

داشتن خانه‌ای شیک و نو همیشه نیازمند خرید لوازم خانگی لوکس و گران قیمت نیست، گاهی حتی بعد از خریدن این لوازم خانگی باز هم احساس می‌کنیم خانه ما طراوت و نو بودن مد نظرمان را ندارد اینجاست که باید به توصیه طراحان دکوراسیون داخلی که در این بخش از نمناک برایتان لیست شده است دقت کنیم و با پیاده سازی آنها در چیدمان خانه، روح و طراوت ویژه ای به آن ببخشیم.

تغییرات کوچک در جزئیات خانه ایجاد کنید

خانه ما پر است از جزئیات ریز و شاید فراموش شده که مدت‌ها پیش باید به آنها رسیدگی می‌کردیم اما فراموششان کردیم چرا که بیشتر غرق در خرید وسایل بزرگتر خانه هستیم. بخش مهمی از این جزئیات می‌تواند چراغ و یا کلید و پریزهایی باشد که نیاز به تعمیر دارند و با رسیدگی به آنها خانه‌تان را نونوا خواهید کرد.

از گل و گیاهان آپارتمانی استفاده کنید

اگر تا به حال تجربه استفاده از این سبز برگ‌های زیبا و پر از انرژی مثبت را در خانه یا محل کارتان نداشته‌اید، بهتر است در سبک و سلیقه‌تان تجدید نظر کرده و حتماً از گیاهان آپارتمانی مقاوم و شیک برای زیبایی بخشیدن به منزل‌تان استفاده کنید.

اگر نیاز است خانه را روشن‌تر کنید

قطعاً متوجه تاثیر میزان نور و روشنایی در دکوراسیون داخلی منزل شده‌اید؛ یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر دکوراسیون داخلی و لوازم منزلتان استفاده از نور کافی به شکل طبیعی یا مصنوعی است. با افزایش نور و روشنایی خانه‌تان را بسیار زیباتر و به اصطلاح نوتر به نظر خواهید رساند.

از پرده‌های بلند استفاده کنید

تاثیر فوق العاده پرده‌های بلند در افزایش زیبایی و لاکچری‌تر شدن دکوراسیون داخلی منزلتان، غیر قابل انکار است. این پرده‌های بلند هرچند ساده می‌توانند جلوه خاصی به فضای داخلی منزلتان ببخشند.

دکوری‌های قدیمی را با مد روزها جایگزین کنید

نیاز نیست تمام وسایل منزلتان را به روز کرده باشید. تغییر چند مورد از دکوری‌هایی که مدت‌هاست از مد افتاده‌اند و خرید کسسوری‌های مد روز برای گوشه کنار منزل‌، زیبایی محسوسی به خانه‌تان خواهید بخشید.

رنگ‌های تیره را با روشن جایگزین کنید

در حدی که توان مالیتان اجازه می‌دهد رنگ‌های تیره موجود در فضای داخلی منزل‌تان را با رنگ‌های روشن‌تر و شیک‌تر جایگزین کنید. برخی از رنگ‌ها، رنگ و بوی کهنگی به خانه‌تان می‌دهند و هر چقدر هم منزلتان شیک و زیبا باشد احساس خوبی نخواهید داشت. استفاده از رنگ‌های زرد یا سبز می‌تواند جایگزین مناسبی برای این دسته رنگهای تیره و بی روح باشد.

خانه را کمی خلوت تر کنید

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود احساس کنیم خانه ما جذابیت و زیبایی لازم را ندارد، چیدن تمام وسایل جلوی چشم و شلوغ کردن بی‌ مورد خانه است. اینکه تعداد زیادی وسایل و لوازم و ظروف دکوری در گوشه کنار خانه تان وجود داشته باشد یا اینکه داخل بوفه را با بشقاب‌ها و ظرف‌های طرح‌دار پر کرده باشید، می‌تواند دلیل این احساس کهنگی و قدیمی بودن را در خانه‌تان بیشتر کند.

 

منبع:نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا