» آموزش و سرگرمی » مسابقه جدید و جذاب پانتولیگ چگونه ثبت نام کنیم؟
آموزش و سرگرمی

مسابقه جدید و جذاب پانتولیگ چگونه ثبت نام کنیم؟

فروردین 18, 1403 10

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است،مسابقه پانتولیگ از سری مسابقات تلویزیونی و پرطرفدار می باشد در اینجا با جزئیات پخش و شرکت در این مسابقه آشنا خواهید شد.

مسابقه پانتولیگ برنامه و مسابقه جدید است که با حضور گروه‌های بازی پانتومیم با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه سه سیما می باشد.

مسابقه پانتولیگ چیست

“مسابقه پانتولیگ” برنامه‌ای در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی است این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و اجرای مراحل و چالش های جذاب توسط شرکت کنندگان در حال تولید است. پانتولیگ با یک قالب متفاوت و سرگرم کننده مسابقه ای را بر پایه بازی پانتومیم به نمایش می‌گذارد و در آن دو گروه چهار نفره با هم پانتومیم بازی خواهند کرد.

مسابقه پانتولیگ گلزار

اگر از علاقمندان به مسابقه پانتولیگ گلزار هستید می‌توانید با ثبت نام در روبیکا بعنوان شرکت کننده در این مسابقه حضور داشته باشید. درصورتی که منتظر پخش این برنامه هستید تا آن را تماشا کنید باید تا اعلام بعدی شبکه سه سیما منتظر بمانیم تا روز و ساعت پخش مسابقه پانتولیگ را اعلام کنند.

ثبت نام برنامه پانتولیگ

در تیزر مسابقه پانتولیگ از علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه دعوت شده است. برای ثبت نام و شرکت در پانتولیگ باید به صفحه رسمی این برنامه در روبیکا به نشانی https://go.rubika.ir/regpantoleague مراجعه کنید.

نحوه شرکت در مسابقه پانتولیگ گلزار به این شکل است که بعد از ورود به لینک مسابقه در روبیکا مراحل ثبت نام را انجام میدهید در کانال پانتولیگ مشخص میکنید که میخواهید شرکت کننده باشید یا تماشاگر.

زمان پخش مسابقه پانتولیگ

در جواب پاسخ به این سوال که “مسابقه پانتولیگ کی پخش میشود؟” زمان پخش مسابقه پانتولیک ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما می باشد که در جدول پخش شبکه سه قابل مشاهده است.

مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار

اجرای مسابقه پانتولیگ توسط محمدرضا گلزار پس از «برنده باش» و «هفت خان» در حوزه اطلاعات عمومی، با محوریت بازی پانتومیم، یک مسابقه سرگرم‌کننده خواهد بود که به نظر می‌رسد جنس متفاوتی از اجرا را می‌طلبد و شاید چالشی جدید برای این بازیگر محسوب شود.

شرکت در مسابقه پانتولیگ

برای شرکت در مسابقه پانتولینگ در روبیکا به عنوان تماشاچی کافیه نام و نام خانوادگی خود را به همراه موبایل به شماره پیامک برنامه پانتولیگ 09387813373 پیامک کنید.

جواب مسابقه پانتولیگ

اگر نمیدونید جواب حدس بزن مسابقه را کجا ارسال کنید کافیه در برنامه روبیکا وارد کانال پانتولیگ شده و در انتهای برنامه جواب مسابقه امشب را ارسال و ثبت کنید.

برنامه پانتولیگ چند قسمت دارد؟

قرار است این برنامه در ۹۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود.

پیج اینستاگرام مسابقه پانتولیگ

صفحه رسمی مسابقه پانتولیگ http://panto.league در اینستاگرام را دنبال کنید تا جدیدترین اخبار این برنامه با خبر شوید.

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×