پست احساسی پیمان معادی بازیگر و فیلمنامه نویس؛ در ستایش از مریلا زارعی

با شروع سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم از روز ۱۶ اسفند، پای پیمان معادی برای اولین‌بار به شبکه نمایش خانگی باز می‌شود. معادی از جمله چهره‌هایی است که تجربیات زیادی را از سر گذرانده و در اکثر آن‌ها هم موفق عمل کرده است.

پست اخر پیمان معادی در صفحه اینستاگرامی خود در مورد فیلم افعی تهران و همکاری اش با مریلا زارعی، چنین نوشت:

《 سومین همکاری من با مریلا زارعی بعد از دو تجربه فوق العاده درباره الی و جدایی نادر از سیمین. هر بار از همکاری با این بازیگر فوق‌العاده و این انسان شریف به وجد می‌آم و لذت واقعی بازیگری رو می‌چشم.》

از فیلمنامه‌نویسی به عرصه بازیگری وارد شد و پس از آن به عنوان بازیگر به فیلم‌ها و سریال‌های بین المللی پیوست. در بخشی از مسیر زندگی هنری‌اش، کارگردانی را تجربه کرد و به عنوان تهیه‌کننده هم فعالیت‌هایی انجام داد.

فیلمنامه‌نویسی | پیمان معادی پیش از اینکه به عنوان بازیگر و کارگردان شناخته شود، سال‌ها به عنوان فیلمنامه‌نویس در سینما فعالیت داشت.

اولین‌بار سال ۱۳۷۹ فیلمنامه «آواز قو» را نوشت. درباره جوانی که نسبت به شرایط حاکم بر خانواده و جامعه‌اش اعتراض داشت. «آواز قو» به کارگردانی سعید اسدی ساخته شد و با اینکه اثر چندان موفقی نبود و دیالوگ‌هایش به نسبت شعاری به نظر می‌رسید از این جهت اهمیت داشت که نقد‌های مهمی نسبت به شرایط جامعه در آن نهفته بود. بعد از آن فیلمنامه‌نویسی را ادامه داد و تا قبل از ورود به عرصه بازیگری فیلمنامه‌های «عطش»، «کما»، «کافه ستاره» و «شام عروسی» را نوشت؛ فیلم‌هایی که به لحاظ ساختار و محتوا بسیار متفاوت از هم هستند و بعضی‌هایشان با حال‌وهوای آثار بعدی معادی هم ارتباط خاصی ندارند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا