تیپ و جلوه ظاهری مهران مدیری و ارژنگ امیر فضلی/پس از سپردن سال ها

مهران مدیری، کارگردان، هنرپیشه سینما و تلویزیون، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است که عموماً به واسطه ساخت و بازی در مجموعه‌های طنز و کمدی تلویزیونی به شهرت رسیده است.

عکس زیر خاکی و کهنه مهران مدیری،ارژنگ امیر فضلی و امیر غفارمنش در فضای مجازی پربازدید شده است:

وی تاکنون چندین بار موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون، بهترین مجری مرد، تندیس بهترین ترانه و تندیس بهترین چهره تلویزیونی شده است. مدیری ۹ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد.

زندگی و ورود به دنیای هنر

مهران مدیری در سال ۱۳۴۶ و در خانواده‌ای ۶ نفره در جنوب شهر تهران چشم به جهان گشود.

از دوره نوجوانی به بازیگری و تئاتر علاقمند شد و فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد. مدیری در نهایت در سال ۱۳۶۸ توانست با گویندگی در برنامه رادیویی «داستان شب»، با دیگر هنرمندان آشنا شود که این آشنایی در نهایت سبب شد تا در سال ۱۳۷۲ و با همکاری داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود برای نوروز را بسازد. تا پیش از این برنامه، مدیری علاوه بر گویندگی رادیو در تئاتر‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت و در این دوران با بسیاری از بزرگان تئاتر کشور، چون قطب الدین صادقی و میکائیل شهرستانی همکاری کرد. وی همچنین دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و با اینکه موفق به قبولی در مقطع کارشناسی تئاتر شد، ولی تحصیلات آکادمیک خود را به علت شرکت در جنگ تحمیلی نیمه کاره رها کرد.

 

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا