» آموزش و سرگرمی » تصاویر جدید از جذاب ترین بازیگران کمدی و طنز به همراه همسرش در یک قاب
آموزش و سرگرمی

تصاویر جدید از جذاب ترین بازیگران کمدی و طنز به همراه همسرش در یک قاب

فروردین 30, 1403 00

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته بازیگری تحصیل کرد.عکس هایی از هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل دو زوج هنرمند را مشاهده می کنید.

وی با سریال شب‌ های برره مشهور و در آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقش های او نقش نظام دوبرره، باباشاه و امیریل زهره‌ خانی است. هادی کاظمی سابقه بازی فیلم و سریال هایی همچون آنتن، اکازیون، دامادی بنام صفر، امشو، امیر، قهوه تلخ، قانون مورفی، سال‌های دور از خانه، مصادره، ۵۰ کیلو آلبالو، به وقت خماری، آسپرین وعطسه را در کارنامه هنری خود دارد.

بازیگر بابا شاه قهوه تلخ جزو بازیگرانی است که همسر بازیگر دارد؛ هادی کاظمی در سال 1397 با سمانه پاکدل مهتاب سریال دلنوازان ازدواج کرد. آشنایی هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل به برنامه 13 شمالی باز میگردد.

کاظمی هم مثل اکثر بازیگران، بازیگری را صحنه تئاتر شروع کرد. اگر از ابتدای فعالیتش بگوییم، او در 15 سالگی و از سال 1370 از کانون پرورشی حر بازیگری را شروع کرد و چند سال بعد در سال 1374 با نمایش همراهان اولین تجربه حرفه ای خود در تئاتر را بدست آورد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید مهدی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×