» آموزش و سرگرمی » طرفداری مریم امیرجلالی از دعوای جنجالی مازیار لرستانی و رابعه اسکویی/ خانم بازیگر به سیم آخر زد!
آموزش و سرگرمی

طرفداری مریم امیرجلالی از دعوای جنجالی مازیار لرستانی و رابعه اسکویی/ خانم بازیگر به سیم آخر زد!

فروردین 31, 1403 20

مریم امیرجلالی بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که با وجود اینکه همیشه او را در فیلم و سریال ها طنز در حال داد و بیداد دیده ایم اما هواداران بسیاری دارد،مریم امیرجلالی به حرف های رابعه اسکویی در برنامه عیدی اچ دی در مورد مازیار لرستانی در رابطه دوستی ۳۰ ساله واکنش نشان داد.

مریم امیرجلالی به صحبت های رابعه اسکویی در خصوص مازیار لرستانی و واکنش مازیار لرستانی به این موضوع واکنش نشان داد. او مورد حمایت مازیار لرستانی قرار گرفت. مریم امیر جلالی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده است. مریم امیر جلالی سال هاست که ازدواج کرده و یک دختر به نام هدا دارد که با نوه هایش در کانادا زندگی می کند. فعالیت مریم امیر سلالی از سال ۱۳۷۴ آغاز شد. مریم امیر سلالی او علاوه بر بازیگری، خواننده هم هست.

در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شد که امیر سلالی هانیم با مجید یاسر و همسرش فامیل بوده و همسر مجید یاسر دختر امیر سلالی است. اما چندی پیش خانم امیر جلالی با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت: دوستان من و آقای مجید یاسر و همسرش فقط همکار هستیم و هیچ نسبتی با هم نداریم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×