» آموزش و سرگرمی » نفس بازغی؛ با انتشار عکس های یجوری از دلتنگی نوشت که قلبت مچاله میشه!/ دلتنگی میتونه اینقدر سخت باشه!
آموزش و سرگرمی

نفس بازغی؛ با انتشار عکس های یجوری از دلتنگی نوشت که قلبت مچاله میشه!/ دلتنگی میتونه اینقدر سخت باشه!

اردیبهشت 1, 1403 00

نفس بازغی متولد تهران است. او دختر پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون و مستانه مهاجر تدوینگر سینما و تلویزیون است،نفس بازغی، بازیگر سریال گناه فرشته با پایان یافتن پخشِ این سریال، پستی اینستاگرامی را منتشر کرد که نشان از دلتنگی او برای این مجموعه شبکه نمایش خانگی دارد.

او با به اشتراک گذاشتنِ چندین عکس از پشت صحنه این سریال نوشت: خانواده عزیز و حرفه ای گناه فرشته خیلی کنارتون لذت بردم و یاد گرفتم تک تکتون درخشیدین

از آقای عنقا خیلی ممنونم که به من اعتماد کردن و تینا رو سپردن به من اگر شماها نبودین تینا ، تینا نمیشد

دلتنگتونم خانواده عزیزِ من

پ.ن: جای تمام بچه هایی که توی عکس نیستن خالی این عکس‌ها گوشه‌ای از خاطرات من با گناه فرشته بود

نفس بازغی (زادهٔ 10 دی 1387) بازیگر اهل ایران است،اولین و جدی ترین کار بازیگری نفس بازغی در سریال «گناه فرشته» رقم خورد. او در این سریال کاراکتر تینا دختر حامد تهرانی را بازی می کند. نفس علاوه بر بازی در نمایش های متفاوت، سابقه اجرا در برنامه «کودک شو» را نیز دارد. او در دوران کودکی در چند فیلم و سریال نیز بازی کرده است. او همچنین در صحنه تئاتر نیز حضور داشته است و از جمله می‌توان نمایش، خانم آقای جرج کلونی را نام برد. او در فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×