مازیار لرستانی در کنار دکتر خبر سازش! /عکس

احتمالا چند ماهی خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی رو شنیده باشید. شاید کنجکاو باشید که عمل تغییر جنسیت مازیار لرستانی رو چه دکتری انجام داده است. مازیار لرستانی با انتشار عکسی در کنار دکتری که جنسیتش را تغییر داد نوشت: دکتر [محمد تقی رضائی] خوب و حرفه ای من، دکتر تغییر جنسیت شهره لرستانی نیز در واکنش به او نوشت: مازیار عزیز با هر نامی قطعا تو بهترینی

شهره لرستانی با انتشار پست در پیج اینستاگرام خود ماجرای تغییر جنسیت خود را تایید کرد و اعلام کرد که از این به بعد اسم او مازیار لرستانی است.

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی

درد‌هایی که کشیده ام. من، تمام تجربه‌های تلخ و شیرین، تمام اتفاق‌های زندگی. آنان که فقط بر من رفته است، هستم …

من …، تمام انتخاب هایم، … در تمام لحظات زیسته ام در این کره خاکم.. این منم، منی که، عاقبت، تکه‌های زخم خورده وجودش، یکپارچه شد.

حالا.. تکه‌های وجود من، تمام زندگی ام شوید … کنارم بمانید تا با هم پیر شویم. همراه باشیدبا پا‌های خسته و دل شکسته ام.. و صدایی، از اعماق کودکی، مرا بنام، خواند:

ما، زیاریم و به یار برمی گردیم … مازیار.. اسامی را، خدا می‌فرستد

پی نوشت: بعد از سردرگمی‌های بسیار… وتلاطمی از پس تلاطم؛ و ..

انسان، در لحظه مرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد… زهی توفیق

که زنده ام و رسالت ام مرا زنده نگهداشته

زندگی شخصی شهره لرستانی

مازیار صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۶ مهرماه ۱۳۴۵ متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال ۱۴۰۰ فوت کرده است.او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا