با زردچوبه به جنگ با پیری بروید!

سوتلانا تروفیمووا، دانشمند و رئیس انجمن ضد پیری روسیه، گفت: مطالعات زیادی وجود دارد که فواید زردچوبه را در مبارزه با پیری و افزایش طول عمر نشان می دهد و خواص ضد سرطانی آن را به لطف کورکومین تایید می کند که از نظر بیولوژیکی یک ماده غذایی است. ماده موثره ای که در ترکیب آن، این ادویه محبوب در غذاهای هندی و شرقی تولید هورمون سروتونین را افزایش می دهد و روند پیری را در بدن کند می کند و تأثیر مفیدی بر سلامتی دارد.

وی افزود: کورکومین نه تنها سلول های سرطانی را در بدن سرکوب می کند، بلکه از ظهور سلول های سرطانی جدید نیز جلوگیری می کند.

بر اساس گزارش روسیه الیوم، تروفیمووا خاطرنشان کرد: عوامل ژنتیکی تنها 30 تا 40 درصد از سلامت ما را تحت تأثیر قرار می دهد، در حالی که درصد باقی مانده توسط عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی و فعالیت بدنی کنترل می شود و غذا نیز نقش بسیار مهمی در این امر ایفا می کند. . دارد.

بسیاری از مطالعات پزشکی نشان می‌دهند که کورکومین موجود در زردچوبه اثرات سلامتی زیادی دارد و به تسکین التهاب‌هایی مانند آرتریت، بهبود سلامت قلب، مبارزه با لخته‌های خون و کمک به تسریع بهبود زخم کمک می‌کند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا