جذابیت برمودایی روژان سریال «نون خ» /چرا همچنان خانم بازیگر مجرده؟

هدیه بازوند از بازیگران دوست داشتنی و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید اون رو به اسم نشناسین، ولی اگه سریال پرمخاطب “نون خ” رو دیده باشین قطعا با نقش روژان در این سریال ارتباط خوبی برقرار کردین، از استایل هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ را مشاهده می کنید.

هدیه بازوند با حضور در برنامه دور همی مهران مدیری گفت که صندلی این برنامه باعث شده است تا بسیاری از همکارانش فرصت ازدواج بیابند.

 

هدیه بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد. در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد، می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

هدیه خانوم در تعریف یکی از خاطراتش تو نون خ گفت که هر وقت سرِ صحنه میخواستیم غذا بخوریم، خانوم فریده سپاه منصور گوشت های خورشتش رو برای من میذاشت، چون هر وقت گوشت نبود تو پشت صحنه من گریه میکردم. البته این شکمو بودن هدیه بازوند در بخش هایی از سریال هم بسیار مشخصه و برخی دنبال کنندگان هم این پرخوری تو سریال رو عجیب دونستن.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا