حضور مریلا زارعی در افعی تهران/متن دیالوگ معنادار مریلا زارعی در سریال جدیدش

مریلا زارعی این روزها دو سریال « افعی تهران» و «جنگل آسفالت» را در حال انتشار دارد.

دیالوگ مریلا زارعی در سکانسی از سریال «افعی تهران» درباره ازدواج اجباری‌اش مورد توجه قرار گرفته است.

چند وقتی است که سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم از بستر نمایش خانگی اکران می‌شود. در این اثر چالش‌های زندگی آرمان بیانی (پیمان معادی)، منتقد سینما که قرار است نخستین فیلمش را از روی یک داستان جنایی کارگردانی کند به نمایش گذاشته می‌شود. مریلا زارعی نقش یک زن رنج کشیده را ایفا می‌کند که به جرم قتل همسرش در زندان است.

مریلا زارعی در سکانسی از سریال افعی تهران به پدرش می‌گوید: «به زور دادی من و به اون مرتیکه، زن نیستی نمیدونی با کسی که دوسش نداری هر روز زندگی کردن یعنی هرروز داره بهت تجاوز میشه»

در سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، با داستان منتقدی به نام آرمان با بازی پیمان معادی روبه‌رو هستیم که گذشته‌ای تلخ را از سر گذرانده و حالا در مرز پنجاه سالگی قصد دارد فیلمی بر مبنای زندگی قاتل زنجیره‌ای به نام افعی تهران بسازد. آرمان معتقد است چیزی بین او و این قاتل وجود دارد و همین نزدیکی است که باعث شده تصمیم به ساخت این اثر بگیرد.

در دو قسمت ابتدایی، مدام درباره شیوه قتل‌های این قاتل زنجیره‌ای صحبت به میان می‌آید و او را به عنوان شخصی زرنگ و قدرتمند می شناسند؛ فردی که پلیس بعد از گذشت مدت‌ها هنوز نتوانسته است ردپایش را پیدا کند. همین مسئله هم اهمیت این قاتل را نزد آرمان پررنگتر می‌کند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا