شوک بزرگ بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، ماجرا چیست!

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

در چند روز اخیر، ماجرای جدایی بهرام افشاری از فصل هفتم «پایتخت» تبدیل به خبری داغ شده است. رسانه‌ها، فشردگی برنامه او را عامل این اتفاق می‌دانند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا