اخبار ورزشی

« بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت »

بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت

طرفداری | پس از تلاش‌های ناموفق برای ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمان و رالف رانگنیک، به نظر می‌رسد اریک تن هاخ نیز در منچستریونایتد بماند. به همین خاطر اکنون یک نام جدید اما آشنا پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده که پیش از این چندان توسط سران باشگاه مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ اکنون نام هانسی فلیک به‌طور جدی در بایرن مونیخ مطرح شده و جالب اینجاست چند هفته پیش با این سرمربی تماس گرفته شد تا مشخص شود آیا او نیز علاقه‌مند به همکاری دوباره است یا خیر.

با این حال در آن مقطع، برداشت سران باشگاه از این تماس، این بود که فلیک درخواست‌های زیادی دارد و به همین خاطر نام او در بین صحبت‌های داخلی کم‌رنگ‌تر شد اما پس از آنکه رالف رانگنیک پیشنهاد باواریایی‌ها را رد کرد، ممکن است یک تغییر جهت ناگهانی از سوی مدیران شکل بگیرد. با این حال تاکنون دو طرف صحبت‌های بیش‌تری با یکدیگر نداشته‌اند.

  • بیش‌تر بخوانید: ادعای داغ بیلد؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد

کارل هاینتس رومنیگه از طرفداران هانسی فلیک

کارل هاینتس رومنیگه عضو هیئت نظارت به همراه یان کریستین دریسن مدیر عامل بایرن مونیخ از طرفداران سر سخت هانسی فلیک هستند، حتی با وجود اینکه وجهه این سرمربی پس از نتایج ضعیفش در تیم ملی آلمان و اخراج او مخدوش شده است.

منبع : طرفداری

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا