واکنش لیونل مسی به زمان خداحافظی‌اش؛ خدا تصمیم می‌گیرد!/ خانواده‌ام رنج می‌بردند/ از پیوستن به میامی خوشحالم

بدینسان:

شبکه تلویزیونی تی‌وی پابلیکا در آرژانتین مصاحبه‌ای با کاپیتان تیم ملی، لیونل مسی، منتشر کرد که در آن سوفی مارتینس، روزنامه‌نگار مشهور که در جریان سفر به چین از نزدیک با این اسطوره آشنا شد، سوالاتی از او می‌پرسد.

مسی در تمام مدت پاسخ‌های صادقانه‌ای ارائه کرد، به‌ویژه وقتی در مورد مخالفان قبلی خود در آرژانتین صحبت می‌کرد: «ما انتقادات زیادی دریافت کردیم، وحشی‌گری و بی‌رحمی بیش از هر چیز، زیرا آنها در مورد چیزهای خارج از فوتبال صحبت می‌کردند. از تمام حد و مرزها گذشتند و این بی‌احترامی‌ها درست نبود. با وجود اینکه خانواده‌ام به من چیزی نگفتند اما می‌دانم که خیلی رنج می‌بردند.»

سپس از او پرسیده شد که «آیا می‌داند چه زمانی از بازی کردن دست می‌کشد؟» و پاسخ داد: «حتی نمی‌دانم تا کی. من فکر می‌کنم هر وقت زمانش برسد این اتفاق می‌افتد. پس از تمام دستاوردها در این دوره آخر، تنها چیزی که باقی می‌ماند لذت بردن است. خدا تصمیم خواهد گرفت که چه زمانی لحظه مناسب برای بازنشستگی است. از نظر منطقی و با توجه به سنم آن زمان زیاد دور نیست ولی دقیقا نمیدانم چه زمانی.»

مارتینس در مورد لحظه‌ای که مسی بالاخره قهرمان جهان شد پرسید: «آن لحظه غیرقابل توضیح است، به خاطر معنایی که برای من شخصاً و برای خانواده و دوستانم داشت. به خاطر مشکلاتی که با تیم ملی داشتم، رنج‌هایی که کشیدم. اینکه توانستم تقریباً تمام دوران حرفه‌ای‌ام را با دستیابی به مهمترین جام کامل کنم، فوق‌العاده بود. این تنها جایزه‌ای بود که از من دور مانده بود و در عین حال پرتقاضاترین جایزه بود.»

مسی سپس در مورد آمدن به میامی و پیوستن به MLS صحبت کرد: «از تصمیمی که گرفتیم خوشحالیم و آماده‌ایم. ما اشتیاق زیادی به پذیرش یک چالش جدید، یک تغییر جدید داریم. رفتن برای بازی در ایالات متحده ذهنیت من را تغییر نمی‌دهد… من تمام تلاشم را برای خودم و برای باشگاهم انجام می‌دهم.»

شکی نیست که مسی از تصمیمش برای پیوستن به اینترمیامی خوشحال و راضی است، و نمی‌توان انکار کرد که او احساس می‌کند واقعاً فوتبال را تکمیل کرده است.

منبع:ورزشی سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا