کلیپ جواد خیابانی در برنامه مافیا حضورش جنجال به پا کرد

جواد خياباني هم مافيايي شد

فیلم جواد خیابانی وارد بازی مافیا شد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

در ويدئويي جدید که از «شبهاي مافيا» منتشر شده است، جواد خیابانی نیز در این برنامه به چشم می خورد. برنامه «شبهاي مافيا» با گردانندگي

محمد بحراني سه هفته است که در شبکه نمایش خانگي منتشر ميشود و تلاش کرده است، بازيكناني متفاوت از سريهاي گذشته را در میدان رقابت مافیا وارد کند. این برنامه که با تهیه کنندگی و کارگرداني محمدرضا رضائیان، براي پخش از پلتفرم فیلیمو تولید شده است، تلاش ميکند به موازات برنامه هاي مافيايي سعيد ابوطالب، مخاطب را جذب کند.

سعید ابوطالب که ساخت اولینهاي شبهاي مافيا در شبکه نمایش خانگی را عهده دار بود پس از مدتي به طور موقت از پلتفرم فیلیمو رفت و این همکاری را در قالب برنامه اي چون «پدرخوانده با پلتفرم فیلمنت ادامه داد. هرچند در ادامه شاهد ساخت مسابقه اي استدلالي استنتاجي توسط وي در فیلیمو با نام «ارتش سري» بودیم اما این برنامه نتوانست موفقیت برنامه هايي مانند شبهاي مافيا» و «پدرخوانده» را تکرار کند.

بنابراین ابوطالب بار دیگر به ساخت سري دوم «پدرخوانده» روي آورد و همزمان با آن «ضد» توسط او از پلتفرم تماشاخونه پخش میشود.

اما «شبهاي مافيا، زودياك» با حضور محمد بحراني به عنوان گرداننده در سري جديد افرادی چون فرزاد فرزین سیاوش خیرابي مليكا شريفي نيا سام درخشانی، بهرنگ علوي، دیبا زاهدی امیرعباس گلاب علي لهراسبي، مهران غفوریان، حدیث فولادوند و جواد خياباني را مقابل دوربين نشانده است

 

 

 

 

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا