لیورپولی‌ها از جدایی این ستاره پشیمان شدند!

بدینسان :

هواداران لیورپول می‌گویند که از انتقال فابینیو به عربستان پشیمان خواهند شد.

لیورپولی‌ها از جدایی این ستاره پشیمان شدند!

 طرفداران لیورپول احساسات متفاوت خود را در مورد احتمال جدایی فابینیو به اشتراک گذاشته‌اند.

دیلی میل گزارش داده بود، این هافبک از لیست بازیکنان برای اردوی پیش فصل در آلمان کنار گذاشته و در آستانه پایان دادن به حضور موفق 5 ساله خود در این باشگاه است.

تیم الهلال عربستان که توسط نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق ولورهمپتون و تاتنهام هدایت می‌شود، پیشنهادی قابل توجه ارائه کرده و قرمزها ترجیح داده‌اند تا فابینیو مرسی ساید را ترک کند.

1898350

به گزارش تلگراف، فابینیو ابتدا در لیست اردوی پیش فصل حضور داشت تا اینکه در نهایت حذف شد. گفته می‌شود که او علاقه مند به پذیرش چالش جدید در خاورمیانه است و طبق گزارش‌ها قبلاً با شرایط شخصی پیشنهاد الهلال موافقت کرده است.

فابینیو از سال 2018 با جدایی از موناکو به لیورپول پیوست و قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد. او زیر نظر یورگن کلوپ یکی از بازیکنان اصلی بوده است.

اما اکنون، پیش از خروج احتمالی او در تابستان امسال، طرفداران غم و اندوه، شگفتی و در برخی موارد، خوشحالی خود را از این تصمیم ابراز کرده‌اند.

1898344

یکی از طرفداران او در توییتر نوشت:“جدایی فابینیو یک بویی می‌دهد. فکر می‌کنم او امسال برای قهرمانی مهم است. [جردن] هندرسون نیز واقعاً از تلاش برای ترک پشیمان خواهد شد.”

1898347

دیگری نوشت:“از رفتن فابینیو پشیمان خواهیم شد. او یکی از بهترین هافبک‌های میانی جهان است و برای ما یک ضرورت است.”

1898346

نفر سوم نظر برعکسی را منتشر کرد:“از دیدن رفتن فابینیو متاسفم اما احساس می‌کنم اکنون زمان مناسبی است. او زمانی که برای اولین بار آمد انقلابی در خط هافبک ما ایجاد کرد و با ما قهرمان شد. زمان جدایی رسیده و ما حق داریم که در حال حاضر مانع از جدایی او نشویم.”

1898349

یک طرفدار دیگر نوشت:“فابینیو در کنار ویرژیل فن دایک، آلیسون بکر و محمد صلاح نقش اساسی در موفقیت ما تحت هدایت کلوپ داشت. از رفتن او متاسفم، اما قطعا زمان مناسبی است و 47 میلیون یورو هزینه احمقانه‌ای است.”

1898345

نفر پنجم نوشت:“ترجیح می‌دهم فابینیو را به جای هندرسون از دست بدهیم. افت او ترسناک بود. انگار پاهایش از دست رفته بودند!”

منبع :ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا