گریمی زشت از فیس زیباترین بازیگر زن ایرانی بازتاب رسانه ای شد

نیکی کریمی در سریال یاغی

نیکی کریمی در سریال یاغی

پایان قسمت هشت سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت، با ورود نیکی کریمی در شکل و شمایلی متفاوت اتفاق می‌افتد. در واقع گریم و رفتار متفاوت او نشان از فحوای نقشش می‌دهد؛ او در این سریال نقش زنی شرور به نام شیما را بازی می‌کند که در پی انتقام گرفتن از بهمن است.

ممکن است با این ورود به صحنه مخاطب پی ببرد که چه داستانی پشت این شخصیت نشسته است. این سریال از جدیدترین آثاری است که نیکی کرمی در آن ایفای نقش کرده است. البته ما به دیدن کریمی در این قالب و با این گریم عادت نداریم اما این نقشی متفاوت است.

زنی با چتری کوتاه، پوستی که به زردی می‌زند. ابروهایی که انگار رد زخم و تیرگی مداد را در صورتش به دنبال دارند، و مژه‌های ریخته شده. چهره بی‌روح و حالت شیما هیچ حسی را منتقل نمی‌کند.

نیکی کریمی در قالب شخصیت شیما در لحظه ورود دستش را عمدا زخم می‌کند. با دروغ‌های متوالی سرانجام موفق می‌شود عاطفه را بیهوش کند. حالا می‌دانیم برای چه وارد ماجرا شده است.

حضورش در سریال مختصر اما مهم است؛ او با گذشته بهمن گره خورده است جایی که پای طلا هم به داستان باز می‌شود. نیکی کریمی درباره شخصیت شیما در یاغی می‌گوید: شیما در یاغی، مجنون، شخصیت مانیاک، دپرسیو، شخصیت شیدا، دوقطبی، ولی معصوم است. شیما بازگشت تا تکلیف همه چیز را مشخص کند. او آمده تا دروغ یک زندگی را برای همه مشخص کند، اما در ادامه با یک گلوله کشته می‌شود. متفاوت‌ترین بازی نیکی کریمی در چند سال اخیر این حضور مختصر در سریال یاغی است. او که تاکنون به لطف چهره  متفاوتش شناخته می‌شد، این بار با گریمی سنگین جلوی دوربین رفته است تا کاراکتری متفاوت خلق کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا