تصویری غیر قابل باور از چهره ی واقعی چارلی چاپلین

تصویری جالب از چهره واقعی چارلز اسپنسر چاپلین معروف به چارلی چاپلین متولد شهر والورث لندن انگلستان منتشر شد.چارلی چاپلین که یکی از بازیگران معروف کمدین انگلیسی بود، تصویری از چهره واقعی او بدون گریم باعث تعجب همه شد.

ترس از فراموش شدن

شخصیت چارلی بیشتر به عنوان آواره به شهرت رسید و مردم او را به مانند فردی ولگرد با رفتارهای پیچیده اما بزرگ منشانه می شناختند.به گفته دخترش جرالدین او در آخرین سال های عمرش از فراموش شدن نامش نگران بود .

به همین دلیل اجازه استفاده از کاراکتر آواره را برای تبلیغات چند محصول تجاری را داد.

دزدیده شدن جسد

در اول مارس 1998 بعد 21 سال از مرگ وی، جسد او توسط دو مهاجر بیکار به نام های رومن واردس از لهستان و گانچو گانف از بلغارستان با هدف باج گیری از خانواده اش به سرقت رفت.

این دو سارق دو ماه بعد توسط پلیس دستگیر شدند .

جسد چاپلین باز پس گرفته شد سپس تابوت او را در گاو صندوقی که دورش را سیمان کشیدند دوباره دفن کردند.

در زندگینامه چارلی چاچلین می خوانیم که حتی ورود او به حرفه اش نیز با داستان پسر بچه ای فقیر با خانواده ای بسیار از هم پاشیده آغاز می شود، گویی مردم این شخصیت فقیر را بیشتر دوست داشتند و او نقش مرد بی چیز را تا سن ۸۷ سالگی ادامه داد.

چارلی چاپلین توانست در دوران فعالیت هنری و حرفه ای اش سه بار جایزه اسکار را دریافت کند. حتما شما هم از فیلمهای چارلی چاپلین دیده اید او در نقش خود بسیار ظریف و واقعی وارد می شد و همه را به خنده وا می داشت.

زادروز او فقط چهار روز با هیتلر، دیکتاتور بزرگ که او را به تمسخر نیز می گرفت فرق داشت.

چارلی معتقد بود که باید به دنیا خندید و اگر کسی بتواند دیگری را بخنداند یک نابغه است. حتی آدولف هیتلر که می دانست چارلی به خاطر مسخره کردن او این سبیل را گذاشته ولی باز فیلمهای او را نگاه می کرد و می خندید.

چارلی وقتی ۲۷ ساله بود .

ممنون از همراهی شما ♡

 

2 دیدگاه

  1. من از یک حرکتش خیلی بدم اومد اونم این بود که پیشوا (رایش سوم) رو مسخره کرد. او فکر کرد کی هست که با پیشوای ما شوخی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا