دابسمش جنجالی شقایق دهقان با حرکات موزون/ عشوه و ناز خانم دهقان محبوبیت زیادی بدست آورده

شقایق دهقان بازیگر بانمک ایرانی است که ظاهرا این روز ها دل غمگینی دارد خانم دهقان از آهنگ مهستی خواننده پر طرفدار لس انجلسی  منتشر کرد و روی آن دابسمش رفت البته با یکسری حرکات ناموزون هم انجام داد .

شقایق دهقان بازیگر جذابی است. او که کارش را با حضور در سریال های طنز مهران مدیری آغاز کرد و البته بعدها از تیم مهران مدیری جدا شد و به گفته خودش تلاش کرد تا از زیر سایه مدیری خارج شود

 

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد.

شقایق با انتشار ویدیو بالا نوشت:

یه قانونى یه موقعى بود که گویا یه دونه خانوم بخونه اشکال داره دو تا با هم نه، من به استناد اون قانون با خانوم مهستى همراهى کردم که ایشالا دیگه مشکلى پیش نیاد.

 

 

5 دیدگاه

  1. خدا شفات نده همه با هم بخندیم واقعا که خوب نقش دلقک برازنده ت پیره زن چقدر ته چهره پیری داری

    1. اخه دیگه کی از امثال این خوشش میاد که چنان با اب و تاب هم می نویسید . دیگه گذشت آن زمانی که آن سان گذشت . مردم سلیقه هاشون عوض شده . از کسانی خوششون میاد که مردمی باشند . مثا اقای رجبی و داریوش ارجمند و خیلی های دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا