جدید ترین عکس فرزند الهام چرخنده پرهیاهو با همسرانش!

الهام چرخنده عکسی با پسرش که از همسر سابقش است در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

وضعیت ازدواج و همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده تاکنون سه بار ازدواج کرده که دو مورد آن به طلاق ختم شده.

همسر اول

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.از افرادی چون پیمان شعبانی و عباس شعبانی به عنوان همسر اول الهام چرخنده نام برده می شود.

ازدواج دوم

دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون در سال 1375 شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال 1392 رسماً اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است. لازم به ذکر است که این 2 بازیگر در همان سال در سریال “پروانه” که فروردین ماه 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند.

ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده در کاشان در تاریخ  4 تیر 1357 متولد شده است. تحصیلات الهام چرخنده در رشته معماری البته به شکل نیمه تمام گذشته و او از ادامه تحصیل انصراف داد. پس از این ماجرا الهام چرخنده فعالیت های هنری اش را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان در پیش گرفت. باید بدانید الهام چرخنده بازیگری را به صورت جدی از تئاتر شروع کرد و در سال 1375 وقتی 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار مقابل دوربین حاضر شد. ترانه سرایی و خوانندگی نیز در کارنامه هنری الهام چرخنده دیده می شود. وی یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

الهام چرخنده بازیگری اش را برای نخستین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد. همچنین سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان نخستین کار تلویزیونی این بازیگر کشورمان است که در سال 1379 پخش شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا