چیزی که به افسانه پاکرو آرامش خاصی میدهد!

بدینسان:

افسانه پاکرو (Afsaneh Pakroo) در چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز متولد شد. او دومین فرزند خانواده بوده که دارای یک خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر است. افسانه پاکرو تا به اکنون مجرد بوده و تحصیلات خود را در رشته گرافیک و مقطع فوق دیپلم ادامه داد. او شخصیتی محجوب و با طمانینه داشته و بسیار کم صحبت است‌. پاکرو علاقه بسیاری به حرفه بازیگری داشته و در عین حال از شهرت گریزان است و تنها به این علت که قادر باشد مدتی نقش یک شخصیت دیگر را ایفا کند به آن روی آورده است.

افسانه پاکرو با وجودی که در شهر اهواز چشم به جهان گشود، ولی اصالتا متعلق به تبریز بوده و در تهران زندگی کرده و دوران کودکی و جوانی اش را سپری کرد. ولی او بخاطر رفتار خونگرم و پر عطوفت، خود را متعلق به جنوب ایران می داند.

افسانه پاکرو پس از آنکه توانست مدرک فوق دیپلم خود را اخذ کند، با شرکت در کلاس های بازیگری استاد سمندریان، در سال ۱۳۸۳ جهت حضور در فیلم سینمایی محکومین بهشت برگزیده شد. در پی آن، از او برای ایفای نقش در سریال رسم عاشقی دعوت شد که موفق شد در جامعه هنری و مردم شهرت بسیاری کسب کند. از فیلم های که افسانه پاکرو در آنها فعالیت داشته می توان به محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رویای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، شیر و عسل و… اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا