تغییر چهره یهویی نرگس محمدی بعد از عمل زیبایی همه را شوکه کرد

بدینسان: عکسی از تغییرچهره نرگس محمدی بعد از عمل زیبایی خانم کلا با این حرکت یه آدم دیگه شده!

نرگس محمدی اوایل کارش خب دقیقا همانند همون کاراکتری که بازی کرد خیلی مظلوم و ساکت بود تا اینکه با علی خان اوجی حسابی گشت و گشت و گشت، در نهایت از اونجایی که کمال همنشینی در وی اثر کرد ایشون هم شیطونیشون چند برابر پیش شد نرگس محمدی هنوز هم با چهره و نقش ستایش تو ذهن مردم هک شده چرا که بعد از اونم دیگه نقشی به اون میزان تاثیرگذار بازی نکرد و خلاصه که از همون اول با یه شخصیت دوس داشتنی وارد شد .نرگس محمدی و علی هردو هواداران زیادی دارند اما مثلا مثل خانم بهاره رهنما اهل تبلیغات و حاشیه سازی نیستند

نرگس محمدی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره جاده ابریشم شد
فیلم «سلوک» داستان زنی را روایت می کند که پس از ناپدیدی شوهر، باید فرا بگیرد چگونه با محیط و افراد پیرامون ارتباط برقرار کند و در پی درک نخستین موج تغییر در زندگی، خطر کند و به راه خود برود.
این فیلم با فیلمبرداری علیرضا برازنده و تدوین سپیده عبدالوهاب ابعادی نو پیدا کرده است. این فیلم پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم ولز نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی زبان بوده و در برنامه نکوداشت سینمای ایران در دانشگاه یو سی ال ای و جشنواره بین المللی فیلم داکا به روی پرده رفته است.
در دهمین دوره جشنواره جاده ابریشم که از اول تا پنجم مهر ماه سال جاری در شهر فوژو در کشور چین برگزار شد، ۱۴۰ مهمان خارجی و ۱۴۰ فیلم

نرگس محمدی فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. سارا محمدی همانند خواهرش در عرصه بازیگری حضور داره اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال “معمای شاه” بازی داشت و بعد ها هم در سریال “گاندو” دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد. طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا