دلبری و عشوه ناز عمو پورنگ در آغوش خاله خرسه!

داریوش فرضیایی را همه با نام عموپورنگ میشناسیم. در سال‌های اخیر فعالیت گسترده‌ی او در استوری‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام افزایش یافته و به همین منظور این عکس عجیب را در استوری خود به اشتراک گذاشت.

داریوش فرضیایی ملقب به عموپورنگ که در سال‌های اخیر اقداماتی دور از انتظار را به تصویر کشیده و آنرا در فضای مجازی منشر کرده است، اکنون تصویری از خود به همراه یک خرس را در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

حاشیه های عمو پورنگ

عمو پورنگ مجرد است ولی تاکنون شایعات بسیاری درباره ازدواج وی مطرح و در رسانه ها هم منتشر شده که همگی کذب بوده است؛ از خبر ازدواج داریوش فرضیایی با ملیکا شریفی نیا گرفته تا ازد.اج با نعیمه نظام دوست؛ چراکه آنها در کارهایی همچون محله گل و بلبل، بچه محل، کلبه عمو پورنگ با هم به همکاری پرداخته بودند. داریوش فرضیایی این هنرمند خوشنام کشورمان در برنامه آرش ظلی پور درباره ازدواجش گفت که تا حالا سه بار عاشق شده و عین سه بار هم شکست خورده است؛ ماجرا از این قرار بود که او در 21 سالگی دوست داشت ازدواج کند و حتی سه بار هم به خواستگاری رفت که هر سه بار به بهانه های مالی جواب رد شنید.

از دیگر حواشی عمو پورنگ این است که داریوش 4 روز پیش از فوت پدرش با او یک سلفی می گیرد که پدرش در آن عکس اوضاع جسمی نامناسبی داشت و پس از انتشار این عکس پدر و پسری در اینترنت و فضاهای مجازی گفته می شود که او با جسد پدرش عکس گرفته است! در صورتی که چنین نبوده است. داریوش فرضیایی در 29 خرداد 1393 پدرش را از دست داد.

همچنین عمو پورنگ موفق شد در سال 1396 با شاهرخ خان دیدار کند که این ملاقات را دکتر شاهرخ خان که یک ایرانی بوده هماهنگ می کند، داریوش فرضیایی شاهرخ خان را انسانی بزرگ، خیر و متواضع می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا