چهره حیرت آور این دختر بعد از 120 کیلو وزن کم کردن!

به گزارش بدینسان: «النا گودال» دختری با وزن 184 کیلوگرم پس از رژیم گرفتن و کاهش وزن توانست وزن خود را کاهش دهد و اکنون مدام ورزش می کند. اراده عده ای برای لاغر شدن و لاغری واقعا ستودنی است از مردی که به خاطر دخترش 80 کیلو وزن کم کرده است. به زنی که برای اثبات عشقش به نامزدش نیمی از وزنش را سوزاند و حالا زن جوانی که پس از کنار گذاشتن فست فود ۱۱۵ کیلوگرم وزن کم کرد.

«النا گودال» 29 ساله که روزگاری به دلیل اعتیاد به خوردن فست فود و غذاهای رستورانی با وزن 184 کیلوگرم یکی از چاق ترین زنان شهر و دیارش بود، اکنون به دلیل کاهش وزن بی نظیرش شهرت دارد. النا 2 سال پیش وقتی به دلیل یک بیماری غیر جدی برای یک معاینه ساده به پزشک مراجعه کرد و متوجه شد که وضعیت او چندان خوب نیست.

دکتر خیلی ساده و صریح به او گفت به خاطر همین سبک غذا خوردن و اضافه وزن حتما بعد از 35 سالگی می میرد. دیابت نوع 2 و چربی خطرناک کبد تنها بخشی از مشکلات جسمانی بود که پزشک در تشریح وضعیت جسمانی وی گفت.

این جملات برایش سنگین و نگران کننده بود. «النا» جوان از همان روزها به فکر چاره افتاد، زیرا دوست نداشت مرگ را در سنین پایین تجربه کند، به همین دلیل نزد متخصص تغذیه و رژیم درمانی رفت، حذف فست فود و شروع ورزش برنامه اصلی او بود.

تصمیم النا جدی بود و شبانه روز با هدف کاهش وزن و راه های رهایی از چاقی تلاش کرد تا اینکه بالاخره پس از 1 سال و نیم 115 کیلوگرم وزن کم کرد و وضعیت جسمانی خود را به سطح سلامت رساند.

«النا» می گوید: خیلی چاق و اضافه وزن داشتم اما لذت خوردن فست فود مرا از این موضوع دور کرده بود، در واقع اصلاً به تناسب اندام و زیبایی اهمیت نمی دادم، انجام هر روز سخت و طاقت فرسا بود. فعالیت ها.” شکم بزرگم باعث شد که نتوانم کاری انجام دهم تا جایی که حتی نتوانم بند کفشم را ببندم.

پرخوری ام روز به روز بیشتر می شد به حدی که شب دو بار شام می خوردم تا بالاخره یک روز به دلیل بی حالی و بی خوابی به دکتر مراجعه کردم. صحبت های دکتر نگرانم کرد و از آن روز به بعد حتی فکر خوردن فست فود هم آزارم می داد. به جراحی لاغری فکر می کردم اما بعد پشیمان شدم و پیش متخصص تغذیه و رژیم درمانی رفتم و الان اندامی متناسب دارم و وزنم خیلی کمتر است. از آن روزها زندگی بهتری را تجربه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا