تیپ جذاب و استایل خاص پژمان بازغی در مراسم مرحوم بیتا فرحی

بدینسان:  پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سریال گمگشته به شهرت بسیاری رسید.

این مراسم با حضور خانواده بیتا فرهی و برخی از هنرمندان انجام شد

تصویری از پژمان بازغی با تیپ و استایل خاص در مراسم بیتا فرهی به اشتراک گذاشته شده است.

 

پژمان بازغی (Pejman Bazeghi) بازیگر شناخته شده ایرانی است که در تهران و در تاریخ 19 دی 1353 متولد شد. او اصالتا لاهیجانی است. تحصیلات پژمان بازغی لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است. از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید.

خانواده پژمان بازغی

پژمان بازغی در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد و در کل 3 برادرند. پژمان پسر دوم خانواده است. او یک برادر بزرگتر به نام پیام و یک برادر کوچکتر از خود به نام پرهام دارد. نکته جالب توجه درباره تحصیلات دانشگاهی این 3 برادر است که هر سه آنها در دانشگاه اميركبير درس خوانده اند. پژمان بازغیپيام در رشته مهندسی شيمی، صنايع غذايی خواند و پرهام رشته مهندسی صنايع را خوانده است.

پژمان بازغی تا 4 سالگی در تهران زندگی کرد و به واسطه شغل پدرش که کارمند نیروی دریایی بود همراه خانواده به شهرهای بسیاری سفر و در آنجا برای مدتی زندگی کرد، در سال 1357 و به واسطه انتقال پدرش به رشت به این شهر نقل‌ مکان کردند. پدر پژمان بازغی با شروع جنگ ایران و عراق برای محافظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر منتقل و درنتیجه از خانواده خود جدا شد. با پایان جنگ خانواده بازغی دوباره به تهران نقل‌ مکان کردند.

پژمان بازغی در 33 سالگی و در سال 1386 با مستانه مهاجر متولد سال 1353 که 2 ماه از پژمان کوچکتر بوده و تدوینگر است ازدواج کرد؛ آنها در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شدند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام «نفس» است. او علاقه‌ای ندارد که دخترش حرفه پدر را دنبال کند و بازیگر شود و او را به رشته‌های هنری دیگر تشویق می‌کند اما نفس بازغی به دنیای بازیگری بسیار علاقه مند است.

گفتنی است که از سال 1399 خبرهای متعددی درباره طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در رسانه ها و فضای مجازی پخش می شد اما هربار با تکذیب آنها همراه بود. درنهایت خبر طلاق این زوج هنری در اردیبهشت 1401 در بین اهالی هنر قوت گرفت و آنها با پاک کردن عکس های مشترک شان از صفحه های مجازی خود مانند اینستاگرام خبر جدایی شان را تلویحا تایید کردند ولی به شکل رسمی صحبتی در این باره نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا