تیپ خاص و استایل تینیجری نانسی عجرم همه را غافلگیر کرد!

بدینسان: نانسی عجرم خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است.او متولد 16 می 1983 در لبنان است. اوایل سال ۲۰۰۳ با آهنگ (أخاصمک آه) شهرت اش افزایش یافت .

در ادامه تصویری جذاب از نانسی عجرم را به اشتراک گذاشته ایم.

 

او تیشرتی  پوشیده بود که تصویری از خودش بر رویش نقش بسته بود و آن را با سویی‌شرت شیک و جذابی از برندی خاص، شلوار جین زاپ‌دار، کفش پاشنه‌بلند جیر شتری‌رنگ و کیف کلاچ مشکی از برند «Gucci» همراه کرده بود. جواهرات لوکس نانسی هم توجه مردم را جلب کرده بود. لاک مشکی و آرایش جذاب و گیرای عجرم هم جزئیات دیگر این اوت‌فیتش بودند.

نانسی نبیل عجرم، خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است. او از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد، نانسی با حمایت‌های پدر اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد

خصوصیات و علایق شخصی نانسی عجرم

در سال ۱۹۸۳ میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و خانم ریموندا عون صاحب نخستین فرزند خود شدند و نام او را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی او را به خوانندگی تشویق می کرد. نانسی عجرم با حمایت های پدرش توانست در چند برنامه ی تلویزیونی از جمله استعدادهای کوچک در ده سالگی و برنامه ی ستاره های فردا در دوازده سالگی شرکت کند و در هر دو برنده ی جایزه ی نفر اول شود. او پس از آن به تمرین صدا و موسیقی پرداخت و پیش از رسیدن به سن هجده سالگی در سندیکای هنرمندان لبنان به عنوان عضو پذیرفته شد

البته نانسی تمایلی نداشت تا در شکل و شمایل یک زن زیبا و جذاب دلفریبی کند. او می خواست تا تصویر دخترکی ساده, معصوم و ظریف را از خود به نمایش بگذارد. او این رویکرد را در آلبوم های بعدی خود از جمله (آه و نص), (یا طبطب) و آلبوم اختصاصی برای کودکان (شخبط شخابیط) و (بتفکر ایه) حفظ کرد و رکوردهای شگفت انگیزی را در فروش آلبوم از خود به جای گذاشت. نانسی در سال ۲۰۰۸ میلادی جایزه ی موسیقی مللWold Music Award  را به دست آورد.

نانسی عجرم در خردسالی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا