جدیدترین استوری خاله شادونه همراه با نوشته خاص و پر معنا

خاله شادونه بازیگر و همچنین  مجری جذاب کودک به تازگی استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود ب نشر داده که کلی حرف برای گفتن داره به واسطه این استوری جالب.

ملیکا زارعی یا بهتر بگویم خاله شادونه مهربان و معروف ایرانی در ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران،  به دنیا آمد.تحصیلات وی لیسانس رشته زبان انگلیسی است او از ۱۰ سالگی وارد عرصه اجرا شد، سپس با تلاش های مجدانه وارد عرصه بازیگری شد  و با اجرای برنامه کودک به شهرت خوبی رسید.

در روزهای منتهی به کنکور زندگیشو به سر می‌برد که در سال ۱۳۸۲ برای اولین بار حضور حرفه ای خود را در سریال «مهر خاموش» در نقش مینو تجربه کرد که بسیار مورد تشویق  مخاطبان قرار گرفت

اوبعد از آن از سال ۱۳۸۳ که ۱۸ ساله بود بعنوان مجری برنامه کودک با نام باغ شادونه و خود در نقش خاله شادونه وارد اجرای برنامه کودک شد. که برگرفته از گذر زمان هنوزم هم برای خیلی از مخاطبان این اسم خاله شادونه جذابیت خاصی دارد.

از دیگر ویژگی‌ های خاص خاله شادونه؛ باید گفت که لباس‌ های شاد، رنگارنگ و سنتی‌ ای است که خاله می‌ پوشد

نا گفته نماند که تاکنون کمتر مجری خانمی دیده شده که با بلوز و دامن‌ های رنگی در تلویزیون ظاهر شده و از این نظر ملیکا زارعی را می‌ توان یک استثنا دانست که کاملاً هم با نقش او در مقام مجری برنامه کودک سازگار و دارای ویژگیهای منحصر به فرد است.

حادثه ناگواری که در تاریخ ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۱ برنامه خاله شادونه در شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان رخ داد و علت این حادثه  ازدحام جمعیت بود که منجبر به کشته شدن ۳ کودک شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا