رونمایی پژمان بازغی از مادر و پدر لاکچری شان

بدینسان: پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است. او با بازی در سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید.

تصویری از پژمان بازغی در کنار مادر و پدر عزیزش به اشتراک گذاشته شده است..

پژمان بازغی (Pejman Bazeghi) بازیگر شناخته شده ایرانی است که در تهران و در تاریخ 19 دی 1353 متولد شد. او اصالتا لاهیجانی است. تحصیلات پژمان بازغی لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است. از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید

خانواده پژمان بازغی

پژمان بازغی در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد و در کل 3 برادرند. پژمان پسر دوم خانواده است. او یک برادر بزرگتر به نام پیام و یک برادر کوچکتر از خود به نام پرهام دارد. نکته جالب توجه درباره تحصیلات دانشگاهی این 3 برادر است که هر سه آنها در دانشگاه اميركبير درس خوانده اند. پژمان بازغیپيام در رشته مهندسی شيمی، صنايع غذايی خواند و پرهام رشته مهندسی صنايع را خوانده است.

پژمان بازغی تا 4 سالگی در تهران زندگی کرد و به واسطه شغل پدرش که کارمند نیروی دریایی بود همراه خانواده به شهرهای بسیاری سفر و در آنجا برای مدتی زندگی کرد، در سال 1357 و به واسطه انتقال پدرش به رشت به این شهر نقل‌ مکان کردند. پدر پژمان بازغی با شروع جنگ ایران و عراق برای محافظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر منتقل و درنتیجه از خانواده خود جدا شد. با پایان جنگ خانواده بازغی دوباره به تهران نقل‌ مکان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا