صمیمیت بی از حد مهناز افشار با بازیگرمعروف سوژه شد

مهناز افشار با در اغوش گرفتن احسان کرمی موجی از انتقادات را در اینستاگرام به راه انداخت و بسیاری از کاربران او را سرزنش کردند که چرا باید چنین کاری را با یک مرد نامحرم کند و احسان کرمی را در آغوش بگیرد!

مهناز افشار جزو بازیگرانی بود که تقریبا با اکثر سلبریتیای معروف ایرانی حتی با خسرو شکیبایی همبازی بوده و از اونجایی که خیلیا بر این باور بودن که تو ایران حسابی وضع کار و بارش رو رواله، یک درصد هم به ذهن کسی خطور نمیکرد که خانوم بازیگر یهو بخواد سر از کشورهای خارجی اونم برای همیشه دربیاره. زمانی که خبر رفتن مهناز افشار منتشر شد همه در پی این بودن تا ببینن کی خانومو هوایی کرده.

ایشون که تا پاش رسید به آلمان یهو زندگیش ترکید و از شوهرش به ظاهر جدا شد که البته این روزا عکسش باهاش منتشر میشه و مدام هم داره ازش تعریف میکنه و این مشخصه که خانوم خانوما فقط دنبال حاشیه سازی تو فضای مجازیه و چون کار دیگه ای نداره اینجوری میخواد خودش رو سرپا نگه داره.

اما زمانی که رسید به آلمان یهو خبرش در اومد که با وعده های برخی از خواننده های ایرانی مقیم خارج قصد کرده تا یه برنامه بسازه و به اصطلاح بترکونه که آخرش هم متوجه شد از این خبرا نیست و حالا از این ور رونده و از اون ورم مونده شده. مهناز افشار که قبلا پیجش پر بود از نقشای رنگ و وارنگی که بازی میکرد، حالا رسما یه پیج واسه سرگرمی ساخته که هر اَجق وجقی رو پست میکنه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا