آمار ترسناک آلومینوم اراک مقابل پرسپولیس

در این مطلب اخبار 24 ساعته تیم فوتبال پرسپولیس را به صورت یکجا خواهید خواند.

آمار ترسناک آلومینوم اراک مقابل پرسپولیس

افتتاحیه لیگ برتر فوتبال ایران با بازی دو تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، آلومینیوم اراک از همان فصلی که به لیگ برتر فوتبال ایران برگشا حریف سخت و خطرناکی برای پرسپولیس بوده است به گونه ای که می توان به قول فوتبالی ها آلیومینوم را گربه سیاه پرسپولیس طی چند فصل اخیر لیگ برتر تلقی کرد.

آلومینیوم اراک از ابتدای لیگ بیستم به لیگ برتر بازگشت و از همان فصل قبل مقابل پرسپولیس نتایج فوق العاده ای گرفت. این تیم با هدایت رسول خطیبی و سید مهدی رحمتی طی سه فصلی که در لیگ برتر حضور داشت، چندین بار در لیگ و یک بار نیز در جام حذفی به مصاف پرسپولیس رفت و طی سه فصل اخیر موفق به کسب سه پیروزی برابر شاگردان یحیی گل محمدی شده است.

آلومینوم در حالی این آمار را در دیدارهایش مقابل پرسپولیس به جا گذاشته که هیچ تیمی در لیگ برتر از جمله تیم های مدغی تراکتور، سپاهان و استقلال طی سه سال اخیر در تقابل با پرسپولیس چنین آماری نداشته اند و هر سه تیم در مجموع تنها 3 بار از تقابل با پرسپولیس دست پر زمین را ترک کرده اند.
حال باید منتظر بود و دید آلومینیومی ها که مهدی رحمتی و نیمی از بازیکنان خود را این فصل در تیم نساجی می بینند، با تیم دگرگون شده خود و حضور مربی کاربلدی چون مجتبی حسینی در اولین گام در لیگ 23 مقابل پرسپولیس چه نتیجه ای گرفته و فصل موفقی پس رو خواهند داشت یا نه.

_____________________________________

دلیل غیبت رضا درویش در اردوی پرسپولیس

به گزارش طرفداری، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که معمولا شب قبل از بازی های خانگی با حضور در هتل محل اقامت سرخ پوشان در اردو حاضر می شود و با یحیی گل محمدی و بازیکنان همکلام می شود، شب گذشته موفق به حضور در هتل نشد.

دلیل این موضوع نیز سرماخوردگی شدید مدیرعامل پرسپولیس بوده است. رضا درویش که طی دو روز اخیر سرماخوردگی شدید داشته و روز قبل نیز با مشکلات زیاد برای رفع و رجوع مسائل جاری در ساختمان باشگاه حاضر شد، شب گذشته بد حال بود و به همین دلیل موفق به حضور در هتل محل اقامت پرسپولیس نشد.

از این رو معلوم نیست او امروز می تواند برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند یا نه.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا