رونمایی از سه گزینه منچستریونایتد برای جانشینی هری مگوایر

در این مطلب اخبار 24 ساعته تیم فوتبال منچستریونایتد را به صورت یکجا خواهید خواند.

رونمایی از سه گزینه منچستریونایتد برای جانشینی هری مگوایر

فابریتزیو رومانو | منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی سه گزینه را به عنوان مدافع وسط در نظر دارد: بنجامین پاوار از بایرن مونیخ، ژان کلر تودیبو از نیس و ادموند تاپسوبا از بایرلورکوزن. این اسامی گزینه هایی هستند که منچستریونایتد پس از جدایی احتمالی هری مگوایر و انتقال او به وست هم، سراغشان می رود.

همان طور که پیش از این مشخص شده بود، از قبل مذاکراتی میان منچستریونایتد و نمایندگان ژان کلر تودیبو صورت گرفته و علاوه بر این بنجامین پاوار هم از انتقال به منچستریونایتد استقبال می کند.

_____________________________________

مذاکرات جدی منچستریونایتد با بنجامین پاوار

طرفداری | با توافق وست‌هم و منچستریونایتد، جدایی هری مگوایر قطعی به نظر می‌رسد. یونایتد از هفته گذشته گزینه‌های خود برای خط دفاع را مشخص کرده بود و امروز مشخص شد که ژان کلر تودیبو، بنجامین پاوار و ادموند تاپسوبا سه گزینه قرمزها برای پر کردن جای خالی مگوایر در نظر گرفته شده‌اند.

به گزارش فلورین پلتنبرگ، منچستریونایتد به صورت جدی با بنجامین پاوار مذاکره می‌کند و در حال حاضر همه طرف‌های معامله در تلاش هستند تا به توافقی شفاهی دست پیدا کنند. اریک تن هاخ پاوار را مدافعی همه کاره و چند پسته می‌داند و برای جذب او به باشگاه فشار می‌آورد. پاوار می‌خواهد تا پایان این ماه از بایرن مونیخ جدا شود.

این مدافع فرانسوی پیش از این به مسئولان بایرن مونیخ گفته بود که قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و به دنبال تجربه یک چالش جدید است. پیش از این گفته شده که باواریایی‌ها برای پاوار ۲۷ ساله چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو درخواست می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا