قیمت عجیب بلیت‌ دیدار چلسی و منچستریونایتد لندنی ها را شوکه کرد!

قیمت عجیب بلیت‌ دیدار چلسی و منچستریونایتد مشخص شد. اگر دوست دارید پشت سر مائوریسیو پوچتینو بنشینید، باید 5 هزار پوند پرداخت کنید.

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ چلسی گران‌قیمت‌ترین بلیت تاریخ لیگ برتر را به فروش می‌رساند. آبی‌ها برای فروش بلیت جایگاه پشت سر مربیان استمفوردبریج، قیمت پنج هزار پوندی تعیین کرده‌اند. جایگاه «Dugout Club» در دوران تاد بولی به وجود آمده و هواداران چلسی با واهمه از افزایش قیمت بلیت فصلی، از درخواست عجیب مربیان باشگاه خشمگین هستند. پیش از رکوردشکنی چلسی، منچسترسیتی با فروش پکیج «Autograph» با قیمت 4200 پوند، بیشترین درآمد را از محل فروش بلیت دریافت می‌کرد. طرفداران سیتیزن‌ها به واسطه پرداخت این رقم می‌توانند علاوه بر ملاقات با یکی از اسطوره‌های منچسترسیتی، از طریق تونل شیشه‌ای بازیکنان را مشاهده کرده و برای دقاقی نیز گرم کردن تیم گواردیولا را از کنار زمین نظاره‌گر باشند. وست‌هم نیز با فروش بلیتی به ارزش 4 هزار پوند به هوادارانش این امکان را فراهم می‌کند که به وسیله هلی‌کوپتر بر فراز استادیوم چکش‌ها پرواز کنند.

بسیاری از باشگاه‌ها قیمت بلیت ویژه خود را اعلام نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد هیچ‌کدام به عدد 5 هزار پوند چلسی نزدیک نیستند. یکی از مسئولان لیگ برتر در پاسخ به سیاست چلسی تنها به این واکنش بسنده کرد: واو!

منبع: طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا