آخرین وضعیت حاصل امیر تتلو در دادگاه /علت حرفهای مستهجن به مادرش چه بود!

اولین اطلاع رسانی رسمی درباره «امیر تتلو» درباره آخرین وضعیت این خواننده توسط مادرش منتشر شد.

فریده واثق مادر تتلو یا به عبارتی امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو می باشد. این روز ها در اینستاگرام و شبکه های مجازی دیگر بسیار فعالیت می کند. او سال ها پیش با پدر امیر تتلو ازدواج کرد و زندگی خوبی داشتند و اما مدتی است که پدر امیر تتلو فوت کرده اند و حاصل این ازدواج دو دختر و یک پسر بوده است.

فریده واثق متولد 1344 می باشد و چند سالی است که با معروف شدن امیر تتلو طرفداران او هم در اینستاگرام بیشتر شده است و الان بسیاری از مردم آن ها را می شناسند. او قبل از اینکه امیر تتلو تا این حد مشهور باشد به دلیل اینکه رقصنده بود شاگردان زیادی داشت.

علت فحاشی امیر تتلو به مادرش چه بود؟

علت این فحاشی را بیان نکرده اند. اما چند وقت پیش این خواننده با انتشار پستی به مادر خود بسیار فحاشی کرده است و حتی آدرس اینستاگرام مادر خود را زیر آن پست منتشرکرده است و با عصبانیت تمام به مادر خود توهین کرده است و به دلیل اینکه تمام فعالیت او مربوط به پسرش است به احتمال زیاد ناراحتی ها از همین مسئله بوده است.

چیزی که بسیار مهم است این است که تمام فعالیت های مادر تتلو مربوط به پسرش می شود و او تا الان تبلیغات زیادی از پسرش کرده است. حتی به خاطر بسته شدن حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام بسیار انتقاد کرده است. اما کسی به انتقاد های او گوش نداده است و صاحب اینستاگرام هنوز معتقعد است که این خواننده نباید حساب کاربردی داشته باشد.

مردم دو دسته هستند یا بیش از حد عاشق امیر تتلو هستند و رفتارش و یا فوق العاده از او متنفر هستند ! تتلو یک هنرمند است اما چون هنرش با رفتار های زشت و غیر اخلاقی قاطی شده، تضادی شدید میان هواداران و مخالفانش به وجود آمده است. تتلو سبکی جدید برای خود دارد چه در نوع زندگی و چه در سبک شعرهایش که گاهی این روش او باعث خراب کردن ذهن و راه طرفدارانش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا