کیا K9 یک سدان لوکس در بازار / مشخصات فنی

کیا نسل دوم K900 را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی کرد، اما این سدان فول سایز در ایالات متحده عمر کوتاهی داشت و سه سال بعد تولید آن متوقف شد. پرچمدار این شرکت همچنان در بازارهای دیگر از جمله کره جنوبی به فروش می رسد.

امیر مسعود عابدین: پس از یک فیس لیفت بزرگ در سال 2021، کیا K9 دوباره در کانون توجه قرار گرفت. این بار تغییرات چندان چشمگیر نبوده و کیا با تغییراتی تنها جلوپنجره را اصلاح کرده است. علاوه بر این، K9 2025 دارای رینگ های 19 اینچی جدید و رنگ بدنه خاکستری جدید است.

فناوری «After Blow» به این خودرو اضافه شده و نقش آن جلوگیری از انتشار بوی بد پس از فعال شدن سیستم تهویه مطبوع است. پس از حدود نیم ساعت پس از خاموش شدن موتور، After Blow به مدت 10 دقیقه به طور خودکار فعال می شود تا مجاری تهویه خشک شود.

از دیگر تغییراتی که کیا در این خودرو ایجاد کرده است می توان به ماساژور صندلی سرنشین جلو، درگاه USB-C جلو و عقب و حتی کپسول آتش نشانی اشاره کرد. اکنون تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل وجود دارد.

کیا به فروش مدل برتر خود با دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک، همراه با موتورهای 3.3 لیتری توربوشارژ و 3.8 لیتری V-6 تنفس طبیعی ادامه خواهد داد. قیمت مدل های مختلف K9 از 43800 دلار شروع شده و به 64200 دلار می رسد.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا