بهترین حرکات پوزیشن جنسی در هوای گرم

بهترين پوزيشن هاي جنسي براي هواي گرم

پوزیشن هاي جنسي براي هواي گرم در این مقاله از بیتوته براي بهبود زندگي جنسي خود در هواي گرم پوزیشنهاي جنسي مناسب بررسي ميشوند.

براي بهبود زندگي جنسي خود بدون عرق کردن چند راه وجود دارد. این روشها عبارتند از:
بوسیدن

با استفاده از بوسیدن میتوانید زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید.

حفظ محيط خنك

در روزهای گرم تابستان حفظ محیط خنک و داشتن فضایی با هواي تازه ميتواند راهي براي جلوگيري از عرق کردن باشد.

استفاده از پوشش مناسب انتخاب لباسهاي مناسب و خنك در هنگام ارتباط جنسي ميتواند كمك كند تا از عرق زیاد جلوگيري شود.

آبريزي قبل از ارتباط جنسي استفاده از آبريزي قبل از آغاز رابطه ميتواند بدن را خنك كند و احتمال عرق کردن را کاهش دهد.

روشهاي مختلف تحريك

اکتشاف روشهاي جديد تحريك و استفاده از آنها ميتواند تجربه جنسي شما را بهبود بخشد بدون ایجاد عرق زیاد.

براي اتاق و بدن خود در روزهای گرم تابستان و به دست آوردن تجربه موفق تر در رابطه جنسی میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید

– يك پنکه را کنار تخت خود قرار دهید و یا AC خود را به دماي مناسبی تنظیم کنید که برای شما و همسرتان مطلوب باشد و به برطرف کردن احتمال عرق کردن در هنگام رابطه جنسي کمک کند.

– يك پنجره را باز کنید تا هوای تازه به اتاق شما وارد شود و فضاي خنك تري ايجاد شود. در تابستان به هیدراتاسیون اضافی نیاز دارید، بنابراین قبل، بعد و حتي در حین رابطه جنسي حتما آب را با مقدار زيادي مصرف کنید تا از خشکي جلوگيري کنيد.

– اگر احساس خستگی میکنید یا بدنها به هم چسبیدهاند و راحتي در رابطه را کاهش داده است یک یا دو اسباب بازي مورد علاقه خود را آماده کنید تا از آنها در هنگام نیاز استفاده کنید.

پیش از مراحل آماده سازي ميتوانيد از موقعيتهايي که با آب و هوا هماهنگ هستند براي ايجاد تجربه ي ممتع و حیرت آور در رابطه جنسي استفاده کنید این ایدهها شامل تجربه هايي هستند که از محیط خنك و خوشایند استفاده ميکنند، مثل تنبلي در هواي خنك نوازش در سطوح خنك و ،صاف، در آغوش گرفتن با خلاقیت و غیره این تجربیات و موقعیتها میتوانند به شريك زندگيتان احساس واقعاً ویژه و خاص را القا کنند.

. حتي ميتوانيد از ايده هاي جذاب دیگری هم استفاده کنید، مانند رابطه جنسي زير دوش آب سرد یا پیشبازي با مکعب یخ، به خصوص اگر موج گرما واقعاً شدید باشد.

– در روزهای گرم تابستان میتوانید از پوزیشنهاي جنسي مناسبي استفاده کنید که گرما را همراه داشته باشند اما همزمان شما را خنك و نسیم نگه دارند این پوزیشنها ميتوانند به شما و شريك زندگيتان امکان تجربه ی لذت بخش تر و راحت تر در رابطه جنسي را بدهند.

پوزیشن جنسي دهاني يکي از راههايي که نيازي به مالش بدنهاي عرق کرده یکدیگر ندارد و ميتواند تجربهي لذت بخشي در رابطه جنسي باشد، استفاده از پوزیشن جنسی دهانی است این پوزیشن به شما امکان میدهد از لذتهاي جنسي بدون عرق کردن بدنها لذت ببرید و همچنان از حس خنکي و راحتي بهره مند شوید.

براي انجام این پوزیشن ميتوانيد روي يك كف كاشي سرد زانو بزنید ممکن است نیاز به استفاده از یک بالش براي زانوهایتان (باشد یا در حالي که روي شريك زندگيتان پايين ميرويد، آن را زیر دوش ببرید.

بعد از اتمام کار، میتوانید مکانها را تغییر دهید تا مطمئن شوید هر دو شما از این تجربهي جنسي با احساس گرما و ناراحتي لذت برده اید، در حالي که از حس خنکی و راحتی هم بهره مند هستید و اصلاً نيازي به چسبندگي بدنها نيست.

پوزیشن داگ استایل

شما و شريك زندگيتان میتوانید از انواع عمق نفوذ از پشت لذت ببرید. اما وقتي هر دوي شما را به جاي فشار دادن در ملحفه ها به حالت ایستاده اضافه کنید هواي بيشتري در اطراف بدن هر دوي شما گردش ميکند این حالتها ميتوانند تجربهي جنسي شما را متنوع تر و لذت بخش تر کنند و همچنین از عرق کردن زیاد در هنگام رابطه جنسي جلوگيري کنند.

اگر میخواهید اثر خنک کننده اضافی داشته باشید، میتوانید این کار را در حمام نیز امتحان کنید. حمام یك محیط خنک و تازه است که میتواند احساس خنکی و رفع حس ناراحتي از گرما را به شما بدهد.

پوزیشن پروانه

پروانه يك حركت اصلاح شده در رابطه جنسی است که به شريك نفوذ کننده اجازه میدهد روي يك سطح دراز بکشد. این حرکت میتواند با استفاده از چيزي خنك و صاف مانند میز پیشخوان یا چند ملحفه خنك كننده تازه انجام شود – انتخاب شماست که چيزهاي خنك كننده را با بالش یا ملافه بررسي کنید

در این حرکت شریک نفوذ کننده پاهاي خود را روي شانه هاي شريك زندگيشان قرار میدهد و از این طریق میتوانند تحريك عمیق و کنترل شده اي را دریافت کنند.

 

دختر گاوچران وارونه 

يك موقعيت عالي براي زماني که شریکی که تحت نفوذ قرار ميگيرد ميخواهد مسئولیت را به عهده بگیرد، آن است که شريك نفوذ کننده دراز بکشد و دامنه کاملي براي مالش و فشار دادن به او ارائه دهد، و در عین حال منظرهاي شگفت انگیز از پشت به او نشان دهد.

این حرکت ميتواند به شريك نفوذ کننده اجازه دهد تا احساس تسلط و مسئولیت را در رابطه جنسی تجربه کند و از این طریق، به تجربه ي لذت بخش تری دست پیدا کند.

اگر میخواهید قدرت و کنترل بالا بودن را بدون فشار دادن سینه هایتان به هم ،بپذیرید احتمالاً این حرکت عالي براي شماست با انجام این حرکت و استفاده از قدرت بدون استفاده از فشار و خشونت میتوانید لذت بخش ترین تجربه ها را براي خود و شریك زندگیتان فراهم کنید.

پوزیشن قاشقی یا اسپونینگ

بسیار خوب بسياري از پوزیشنهاي جنسي ميتوانند به حداکثر رساندن حس تمرکز و لذت در رابطه جنسي كمك كنند، اما اگر شما همچنان میخواهید احساس نزديکي و انتقال انرژي با شريك زندگیتان را تجربه کنید و در عین حال ميخواهيد کمي از انرژي خود را حفظ کنید، پوزیشن قاشقی میتواند براي يك رابطه جنسي تابستاني مناسب باشد.

در این حرکت شما از شريك نفوذ کننده خود میخواهید از پشت به داخل بلغزد و جلوي خود را به پشت شما فشار دهد. این حرکت میتواند به شما اجازه دهد که لذت بخشي رابطه جنسي را با شريك زندگيتان تجربه کنید در حالی که همچنان انرژي خود را حفظ میکنید.

فشار دادن آرام ساییدن و آزاد کردن دستها برای کاوش چند مورد از مزایای قاشق زدن با شریک هستند – و در یک روز گرم (مخصوصاً در صبحهاي آرام که قبلاً ملحفه ها را روي انداخته اید لذت بردن از یک پوزیشن قاشقی خوب میتواند مفید باشد. این روش یک راه هوشمندانه و کم از انرژيتر براي تجربه رابطه جنسی است.

با استفاده از این حرکت میتوانید از احساس نزديكي و ارتباط عاطفي با شريك زندگيتان لذت ببريد و همچنان از تجربهي شيرين تري در رابطه جنسي خود بهره مند شوید. همچنین به یاد داشته باشید که هر فردي نيازها و ترجیحات مختص خود را دارد بنابراین همیشه با همدلي و صراحت درباره نیازها و تمایلات همدیگر صحبت کنید تا بهترین راه حلها را براي تجربهي لذت بخش تر و متنوع تر در رابطه جنسیتان پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا