باتری غول پیکر گوشی جدید سامسونگ خبرساز شد!

سامسونگ اولین گوشی خود را با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 واتی در سال 2019 (Galaxy Note 10+) عرضه کرد و حتی یک اینچ بالاتر از آن حرکت نکرده است. در واقع، 45 وات هنوز در خط تولید سامسونگ قرار دارد. در نهایت، ممکن است با ورود باتری ها، یک فناوری قرض گرفته شده از خودروهای الکتریکی، همه چیز شروع به تغییر کند.

باتری انباشته شده در گلکسی اس 24 اولترا و احتمالاً اس 24 پلاس قابل مشاهده خواهد بود. این به زنجیره تامین بستگی دارد، در حال حاضر سامسونگ در حال آزمایش باتری های ساخته شده در یک کارخانه چینی است، زیرا کارخانه در Cheonan هنوز منتظر رسیدن تجهیزات تولید است.

یکی از مزایای باتری های انباشته شارژ سریعتر است. S24 Ultra به 65 وات افزایش می یابد (از 45 وات برای مدل 2023). طبق گزارش ها، هر دو گوشی S24 Ultra و S24+ دارای باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود، اما Ultra دارای خنک کننده اضافی است که به آن اجازه می دهد تا با سرعت بالاتری شارژ شود.

ممکن است ظرفیت تولید کافی برای ارتقای گلکسی اس 24 کوچک وجود نداشته باشد، که ممکن است یک سال دیگر در 25 وات بماند. با این حال، هنگامی که فناوری باتری انباشته ثابت شد (و محدودیت‌های عرضه برداشته شد)، می‌توان از آن در Galaxy Z Flip6 و Z Fold6 آینده نیز استفاده کرد. با این حال، انتظار می‌رود اپل برای تمام مدل‌های آیفون 15 از باتری‌های پشته‌ای استفاده کند.

منبع: خبرآنلاین

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا